Dammsugit...

Nu är lägenheten dammsugen. Tur att det inte är så stort, för jag hatar att dammsuga. =P Men endå måste det göras. Tycker att det låter så illa... =/ Råkade kika in bakom en av mina hyllor som står i vardagsrummet, ni som  har varit här förr vet vilka jag menar, och fy helvete vad dammigt det var där bakom... Blir det så dammigt bakom? jag vet även att jag måste införskafffa kortare kabel mellan tv:n och väggen. För tv:n står precis vid vägguttaget. Och det kommer den fortsätta stå tills det att jag flyttar här i från. Kan lixom inte möblera på något annat sätt... =P Så det känns liite onödigt att ha en 10m sladd om jag ska vara ärlig. Räcker med kanske en meter? Vet inte hur dem säljs och så. Men det ordnar sig. MÅSTE KÖPA MIG EN GOLVMOPP. OCH EN VANLIG HEDLIG SOPSKYFFEL. Tiger drar in så himla mycket löv och tjafs när han lånar min uteplats för att kissa... Och jag pallar inte med att plocka fram dammsugaren varje dag. Då räcker det bra med en sopskyffel... Måste plocka in mattan oxå, den hänger på vädring. Vill ha en ny matta. Ska kika på det... Kanske ska jag försöka styra någon slags lunchliknande? Plocka med till jobbet. Ska lägga in räkningarna oxå, för på fredag kommer lönen... =)

Usch, jag har en ful dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback