En liten lista...

Skulle du vilja vara längre? Nja, några centimeter till skulle inte skada... ;)
Skulle du vilja väga mer? Näh, helst inte. Gärna lite mindre... =P
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Jag skulle ju inte bli glad iaf...
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Nja... Näh. Klarar mig...
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nu som i just nu? Nä, sitter och sippar på julmust jag... ;)

Tio KAN:
Kan du röra på öronen? Nää. Har dock inte försökt, vet inte vilken/vilka muskler jag ska använda mig av... =P
Kan du slicka dig på näsan? Kunde förrut, men sen piercade jag tungan... =/
Kan du kolla i kors med ögonen? Jupps.
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, det hoppas jag..!
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag är tvungen... Fast det skulle inte vara roligt...
Kan du vara på fest utan att dricka? Ja. Det kan jag. Tro det eller ej... =P
Kan dina vänner lita på dig? Ja det hoppas jag...!
Kan du tänka dig att pierca naveln? Är inte vidare sugen på det... Har några som jag är nöjd med just nu... 
Kan du suga? Suga vad? *visslar...*
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja, det kan jag. Fast visst kliar det... =P

Femton HAR:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ett par gånger...
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Minst en gång per samtal... =)
Har du ett syskon? Tre brorsor...
Har du varit full den här månaden? Ah, det har jag.
Har du någonsin haft sex med någon? Jo. Ett par stycken.
Har dina föräldrar ljugit för dig? Någon gång har dem nog gjort det...
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nä, inte än... 
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Gör det innan jag ska duna...
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Eh jodå...!
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Eh, jajjemen...
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Ah...
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Droger verkar vara en onödig utgift...
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Nja...
Har du haft sex med mer än tre personer? Ja, men inte samtidigt...
Har du ljugit på någon fråga än då? Nope...

Tjugo VEM:
Vem är din bäste vän? Personen vet vem h*n är... ;)
Vem älskar du? Mina vänner och min familj, mina gudbarn.
Vem hade du senast sex med? Tänker inte nämna några namn... Kan lätt bli fel då... =P
Vem vill du bli full med? I nu läget? Benny. För det var länge sedan... ^^
Vem är den bästa artisten? Finns ett par stycken, dock inte Britney spears... =P
Vem pratade du senast i telefon med? Chefen.
Vem har du en liten crush i? Tihi, det kan jag inte avslöja här...
Vem är snyggast i världen? Åh... grr... wow... det du...
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Jag skulle ge den till bättre behövande.
Vem är snällast i världen? Trisseluringen. =)
Vem vill du prata med? Honom... *pekar*
Vem sov du med senast? Karin. =)
Vem såg du full senast?  Henke var det nog... Som jag känner iaf... 
Vem vet allt om dig? Lynn vet nog det mesta...
Vem kysste du senast? Ja vad hette han nu igen då? =P
Vem kramade du senast? Karin, ikväll på jobbet...
Vem kan berätta allt för dig? Dem som känner att dem vill det... Fast kanske inte en främling på bussen dock... =/
Vem kan du berätta allt för? Mina vänner.
Vem hatar du? Hatar och hatar, det beror på i vilken situation osv...

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Kat

Tssh, jag då? :(

Va väl lika länge sen du va full med mig. Va va va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback