fyyy helvete!

fyyy helvete vad kallt det är i min lägenhet, burr jag fryser. Försöker få upp värmen i kroppen med massvis med te,  men det går inte alls bra, har raggsockor och tofflor på mig, tjocktröja och täcke, men nejdå, inte fan blir det varmare för det. Funderar på att sätta på ugnen och lämna luckan öppen och boa in mig i köket... plocka fram dörren från källaren och stänga dem och på så sätt få värme i lägenheten? Eller kanske flytta in i badrummet och dra på duschen på högsta värme.. Men det lär ju bli rätt så tropiskt där inne, fuktigt och dant, och då kan man ju inte ha datorn där inne. fukt och dator dålig kombination... Får väl sitta här och frysa  med andra ord... Jag känner mig som en isbit!

Men jag är iallafall färdigsminkad, ska plocka fram lite andra kläder att ha på mig.

Tror jag kör på ljusa "halvbaggy" jeans, svart brottarlinne, vit tröja och den svarta stickade tröjan med gigantisk krage. Känns bra, uppsatt lugg och utsläppt... Min lugg är ju så in i helvete lång nu, ska låta den växa ut rätt långt och sen göra om den, för den är för tjock.. Jag klippte den ju på fyllan, så vad ska man kräva?

haha!



Kommentarer
Postat av: Kat

Dåååligt Anna! Så uppdaterar du inte när du äntligen har internet :P Besviken jag blir. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback