Härliga Lördag.

Vid 10 tiden i morse så knallade jag över till Trissan för en kopp kaffe och cigg innan det att Catz kom och hämtade oss kl 11 för att rulla mot Stora Staden. Svängde förbi Catz jobb, så nu vet jag hur det ser ut, stannade en sväng på Roslags-stoppet, Cat tankade, Trissan och jag köpte vatten, och jag passade på att svänga in till Cristine och se om hon jobbade, vilket hon gjorde, så det blev ett snabbt hej, och sedan in i Donna igen. (Donna är Catz röda audi) Bränner iväg till Danderyd och lyckas efter en kort stunds virrighet hitta en parkeringsplats, vid Mörby skola.. (??) Knallar iväg till tunnelbanan och sätter oss på tuben som tar oss direkt till Gamla Stan. Väl där, Tyskabrinken (Tror jag det heter) och Saturn Return. Love It, Sexy. Knallar ner, hittar efter en stund de byxor som jag trånat efter så länge, hoppar in i en provhytt och dem sitter som dem ska.(Like a glove...) Super nöjd som jag är går jag till kassan och betalar dem, köper även neon gul ögonskugga som jag ska göra en lite små cool sminkning med. Sen var jag nöjd. Min dag var gjord. Jag kunde bara knalla omkring med mina två Favorit Flickor och se allmänt glad ut. Sprang in en sväng på Zapata där Catz köpte en snygg väska, bra där, dundrade även in på indiska. Det var gigantiskt!!! Typ, två trappor ned, en ordentlig sväng om runt ett hörn, långa gångar, en stor yta med massa "plotter" på och så trappor upp och minst lika mycket till om inte mer där uppe... Hade jag haft råd säger jag bara, hade jag haft råd. Efter indiska (Sorry Karin, hittade inga vantar) så skulle vi leta upp ett ställe att käka på, dock behövde jag lite rådgivning om att jag skulle införskaffa en fullständigt världelös julklapp till Karin. Och Catz kom på den utmärkta ideén om att gå till 2floors. (eller vad det nu hette...) Och vilken affär säger jag bara. Love it. Sexy. Hittade den perfekta presenten, som jag skall överlämna imorgon... (Btw) Och ja, sen gav vi oss ut på jakt efter ett lunch ställe med tillhörande toalett. Slutade med att vi hamnade på Mongolian Barbeque, där vi lyxade till det med att beställa in båda bufferna, och shit vad vi käkade, dock blev jag besviken på sushin, den var inte alls som den skulle, dock har jag bara käkat sushi två gånger, men där smakade det iallafall bra, på detta ställe verkar dem ha gjort det av samma ris som dem serverade till buffen.. Fullständigt smaklöst. Vi gick även lös på frukt buffen som efterrätt. Efter en riktigt god lunch, in en sväng på Teknik magasinet, Catz hade fått en lista av sin andra hälft, och vilken lista sen... ;) En tripp ned på Lagerhouse, Gina Tricot där jag köpte två tanktoppar i lång modell, både en röd och en grön typ. Armegrön skulle man kunna säga. PunktShop för plastarmband inför kryssningen och så BlueFox. På väg ner några andra prylbutiker, Berry och Monique tror jag att dem hette, love it. Sexy. Älskar plotter butiker. Dock var jag fattig efter SaturnReturn... Sen en take away chailatte som var suuuper god, och så bakvägen till tunnelbanan för att slippa allt folk. Jo en sväng in på hm oxå så klart! ;)

En helt superB lördag. Den bästa på länge, det var riiktigt länge sen jag och flickorna gjorde någonting sånt här. Dock tycker jag verkligen att vi ska göra det igen! Annars blir jag besviken. Kanske försöka en gång till innan pluttan kommer, dock är det ju i Mars, vilket jag tycker är riktigt snart...!

Ja, nu tycker jag att vi glider från ämnet... ;)

Kvällen avslutades med en tripp till ICA för lördags-godis. Ben & Jerrys glass. *gott* Sen så fixade Tomas hem den senaste saw filmen som vi såg på, tror det tog ungefär tio minuter, sen så snarkade både Triss, Tomas och Ebbster... Och okej, jag erkänner, jag somnade till oxå en sväng och missade fullständigt hur den mörka tjejen dog, dock såg jag slutet, och kan säga som så, att det kommer komma en till... Det kommer aldrig ta slut...!

Nu tänkte jag dock ta en cigg, borsta tänderna och sen bädda ned mig i sängen och kika på en till skiva från Simpsons boxen. Kommer säkert toksomna på en gång...

Oj, vilket inlägg det blev..

PUSS OCH GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback