Jag har kommit på...

Att jag ska tatuera mig. Ska se om Mr J är sugen på att göra det åt mig. ^^Har sett två av hans "verk" (Eller vad kallar man det) och med tanke på att min är så enkel så vet jag att han kommer klara det galant... Vad jag ska göra vet jag inte om jag ska avslöja än... Men jag kan ju säga som så att den ska sitta på insidan av min handled. Säkerligen den vänstra, eftersom oftast när man går ut på krogen så får man ju stämpeln på den högra, så om man tänker långsiktigt. Annars måste jag ju ha stämpeln uppe vid armvecket och det är jag inte vidare sugen på...

Annars då? Jo, håller på att tappa upp ett bad, ska kolla på en film.  Gilbert Grape. Undrar om den är bra...
Tiger ligger i min säng och snusar så fint så. Det är konstigt, han skällde och gnydde som tusan när Jonna lämnade honom i morse, men när hon gick hem nu ikväll efter att ha lämnat honom så brydde han sig inte alls...

Usch, måste packa oxå, ska ha med mig dator och grejer hem till Lynn, jag ska assistera barnvakt när hon julbakar... Och ska även passa på att låna "snabbare" internet av dem... =)


Nej, nu är mitt bad klart... Hörs!



Kommentarer
Postat av: Kat

Haha. Dom kan nog stämpla på vänster också om du ber riktigt snällt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback