Jaha...

Satt och kikade i halens katalogen efter typ lakan och örngott. Jag har massvis med påslakan, men typ INGA örngott eller lakan som matchar, eller ja, ett par stycken kanske, men absolut inte många... Bäddade rent i sängen igår kväll, rött lakan, 1 rött påslakan med blommor på (Inte lika fult om det låter faktiskt) 1 påslakan med ränder i färgerna rött, svart, mörkgrått, ljusgrått, 1 örngott som tillhör påslakanet med blommor på, 1 mintgrönt örngott med vita ränder (???) 1 vitt örngott med svarta och gråa "lövslingor" på... Och två stycken helvita... Förstå min frustration...! Så jag funderar seriöst på att riva ut alla mina påslakan, örngott och lakan, kolla vad som hör med vem, vad som saknas och vad som behövs. Och sen jävlar... =P

Intresseklubben antecknar eller hur? ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback