Måndag.

Klockan är redan halv tolv. Jag sitter och försöker trycka över lite musik till mobilen. Hittade en "gammal" skiva i hyllan som jag fått av en dj på mobergs. Han tröttnade på att jag tjatade efter hardstyle, så då fick jag en skiva... =P Han sa att jag skulle tycka om den, och ja, det gör jag oxå... ^^ Ska nu ha musiken när jag jobbar. Det kommer gå undan kan jag lova!

Annars då? Dagen har varit förvånandsvärt lugn, fick en extra korridor, och den var rätt ren av sig. Så ja, en lugn måndag... Brorsan dök upp appropå allt och ingenting lagom till det att jag började jobba, sa hej och visade vilken fin plastblomma han införskaffat... =P Ja, dem dör tydligen bara hemma hos honom, så plast gjorde sig tydligen bra... ^^

Jag funderar på att bädda ner mig i sängen och titta klart på simpsons boxen. Ska även plocka med mig några filmer till bertil , han undrade om jag hade någonting han skulle kunna vara intresserad av... =)

Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback