Nej mina vänner.

Nu tystnar musiken. Anisch ska stänga av allt som har med internet att göra. Och tv:n samma där. Fastnade på knasiga sidor och med den världelösa humor som jag har när klockan klämtar sent och sovdags gör att jag är vaken längre än vad jag egentligen borde. Imorgonbitti (BITTI) kommer Lord Tiger, han kommer med stor säkerhet att mysa ner sig i min säng och ligga och fisa. Som hämd för att jag gav honom tonfisk igår... Har ni hört, en femårig dobermann som älskar tonfisk... Och makrill i tomatsås. Och mjukost. Och frysta köttbullar. Och potatismos. Och korv. Och allt sånt där som en hund egentligen inte ska äta, men som man ibland ger honom bara för att han tittar på en med sina fiiina ögon. Eller så lägger han huvudet på sné, lite nedåt lutat och så kisar han upp mot dig och hoppas att du ska se hur otroligt söt han är när han sitter och tigger. Ibland brukar han även rätta till sig sjläv, sätta sig liite finare, i hopp om att få lite gott... Och vem kan motstå? Inte jag iallafall!

Så ja, tillbaka till vad jag egentligen skulle skriva om. Det var en  helvetesdag på jobbet idag, precis som alla andra dagar den senaste tiden, med massor av kvartsamtal, klassfest (??) och äckel... Men kom tillslut hem och kunde varva ner i soffan. Och här sitter jag än. Men nu är det nog...

Men jag har iallfall diskat och lagat pannkakor.
Så någonting bra har jag iallafall åstakommit
under de senare timmar på dygnet...

Tack och godnatt!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback