Nu är det kväll...

Jaha, maten är lagad, och som vanligt när jag lagar mat, så blir det aaaalltid för mycket... Det hela resulterade i en ordentlig middag till mig, två rediga matlådor till mig och Karin imorgon och en låda till morfar... Sist fick han pannkakor och nu fick han stroganoff... Varierad kost... Han letade efter min låda i kylen, för han misstänkte att han hade använt den sen sist, men det gör inte mig någonting... Dock var hans kyl väldigt tom... Hoppas han ska handla imorgon... Ett par findus färdigrätter i både kyl och frys... =/ Icke så bra kanske... Men han verkar må bra... ^^

Har även tagit en sväng till konsum... Skönt att gå lite. Blev toksugen på julmust, så nu ligger den på kylning... Köpte även kaffe och te... Cravings... Det är ju så jäkla kallt!!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback