Nu räcker det...

Nu känner jag att det räcker. Jag har typ varit uppkopplad oavbrutet sen i fredags kväll. Och känner väl som så att jag inte riktigt har något behov längre... Finns lixom iiiigenting kvar att göra... Verkligen ingenting... Jag har läst alla bloggar jag hittat till, flera gånger... Jag har kollat läget på fb, helgon, hotmail, bdb, osv osv osv osv... Jag har läst nyheter, msn.at, bloggat och ja. Laddat hem musik. Nu jobbar jag på att få in musiken på mobilen... Hur mycket rymmer mitt minneskort egentligen? Det blir ju aldrig fullt... *glad..

Men som sagt, ska snart åka hem till Rimbo och tvätta. Har INGA rena kläder, så jag kommer få springa runt i pyjamasbyxor... Love it... Sexy...

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback