Torsdag.

Idag bestämde jag mig för att ta med datorn till Norrtälje igen. så nu sitter jag på bussen påväg till Norrtälje. Ska sova hemma hos Karin iväll. Vi ska kolla på vhs filmer och minnas barndommen. =P Imorgon får vi lön och då ska vi svänga ned på stan en sväng och bland annat käka sushi. Jag längtar... Var ute med Tiger en sväng i "morse" och råkade på någon vänster ringa upp Franken av alla människor. Dock visste jag inte om det, men han hörde mig när jag ropade på Tiger med jämna mellanrum...

Internet är segt... Jag laddar ju inte ned någonting, så varför? Kanske är någonting tillfälligt. Min dator är ju inte heller så ung längre...

Mors!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ska du inte komma med till Ryssland ikväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback