Veckans planer...



Jobba, Jobba, Jobba, Jobba.
Hjälpa Jonna att plugga, och tydligen kompletera nån inlämningsuppgift.
Försöka träffa Isabel en stund och dricka lite kaffe.
Träffa min BD? =)
Äta sushi med Fiifiie på fredag innan jobbet.
Åka in till Stockholm på lördag och shoppa. Saturn return here I come!

Förhoppningsvis så kommer det inte vara ett helvete på jobbet denna vecka. Jag pallar fan inte!
Ska försöka komma ihåg att köpa med mig en liter mjölk hem imorgon och kanske göra pannkakor.
Har fyra ägg som jag måste göra mig av med, men vill inte koka dem och äta.
Och om jag glömmer köpa mjölk, så får jag väl baka en sockerkaka helt enkelt. För sockerkaka är gott.

Usch, känner att jag inte alls har någonting att tillföra ikväll..

Bjuder på en bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback