Brööööl!

Vad jag känner mig ensam. Fruktansvärt ensam. Vet inte riktigt hur jag känner inför julhelgen heller, kommer troligvis jobba på julaftons morgon och sen ingen aning. Juldagen spenderas, precis som alla andra dagar hemma hos mamms och papps på sveagatan, tillsammans med de 3 bröderna och deras respektive. Och så jag. Utböligen, 5 hjulet ja kalla det vad du vill för det är så det känns... Missförstå mig rätt jag trivs med min familj, det gör jag, men jag trivs inte med att vara ensam... Det är det som gör ont... Tårar ser man, men om hjärtat blöder, vem ser det?



För övrigt så är det en bil här på parkeringen, vars larm (??)
ringer oavbrutet... (Säger man ringer) Hur som haver, i långa intervaller, med korta mellanrum...
Precis som den har gjort den senaste typ veckan... Im going crazy!!!!




Kommentarer
Postat av: Trissan - väntar första barnet

Men snuttan då. :| Finns här för dig! Helt ensam är du aldrig :) Tack för att du kom över en stund nu idag, det var jättemysigt att dricka kaffe å grädde och snacka skit! Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback