Fråga?

Varför gör dem bara programmet "Ensam mamma söker" Det finns säkert ensamma pappor oxå... Jag bara undrar...

Annars då? Jodå, det är bara bra, sitter nu hemma, har käkat en snabb middag i form av köttbullar och mos.
Har även planerat på att hoppa ned i badet med datorn på toalettstolen och kolla på en film. Slå två flugor i en smäll
så att säga. Lite mys för mig själv. Sen bädda ner mig i sängen och sova tidigt tidigt. Ska upp väldigt tidigt imorgon... Typ redan kl halv 6 SENAST! Bussen går 06.15 så ja... Underbart. Not...

Hur som haver, men just nu orkar jag inte packa iväg mig från soffan. Är heeeelt slutkörd, mitt huvud går i högvarv, har inte ens ljudet på på tvn. Har varit på barnkalas idag, och det har verkligen varit lemmeltåg med gäster, lill pluttas har en stor släkt om man säger så, det var mormor och morfar, morbror och flickvän, farfar och flickvän, gammelfarmor, plastfarfar vänner och bekanta, och så jag... =P Fast, det är ju inte ovanligt att jag är där, eller ja, såhär på senare dagar har jag varit där lite extra mycket, bara för att jag saknat dem alla rätt så mkt.

Jobbar dag i veckan som ni kanske förstår, slutar redan kl 16 vilket känns superB. Kanske är det så att man kan försöka sig på att ha ett "normalt socialt liv" träffa alla man inte riktigt hinner med ordentligt annars...

Ja, låter bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback