Grays-dejt med Trisseluss...

Här sitter jag i soffan hemma i Vallby, vi ska kolla på grays anatomy och käka dumlekakor. ;) Kaffe vill jag ha! Tomas sitter på golvet och flätar ihop en kabel... (Lägger en kabel sa Triss) Dagen på jobbet har om möjligt varit ännu värre än igår. Jag orkar inte ens gå in på detaljer, men, kom hem till RImbo och drack kaffe med Isabel och Casper en sväng och fick lite Casper vitamin... Han fick en bok av mig, men blev typ rädd av något ljud som boken gav i från sig, han satt i knät på mig och typ klamrade sig fast för glatta livet... Iofs blev han typ rädd när jag hostade till oxå, lillen har svaga nerver. ;) Men ack så söt han är. Och så stor han blivit! *WoW*

På söndag ska vi ha en riktig heldag. Magnus åker och jobbar kl 16 om jag inte minns fel, och då är det girls only.. ;) Ja, Casper oxå då, men han är så sockersöt...

Och någonting annat som är sockersött är florsocker och då är det alltså pepperkakshus som ska in på vågrätt 5... =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback