Pyamasparty hos Mamma och Pappa.

Hej Hej Hallå.
Här sitter jag, i mitt gamla (Väldigt långt tillbaka) tonårsrum och surfar runt. Försöker ladda upp bilder från helgen på facebook men det går inge vidare, varför vet jag inte riktigt, men jag vet att jag är mäkta irriterad på att det inte fungerar. Är inte trött för fem öre heller, men mina päron har bäddat ned sig och släckt lampan. God natt lixom. Har fått en massa bilder av pappa på när jag var liten. Och tro mig när jag säger, jag var söt när jag var liten, jag lovar! ;) Ska väl få upp lite av dem bilderna oxå på facebook hade jag tänkt.

Jag glömde byta skor innan jag gick från jobbet, så imorgon får jag springa runt inne i stockholm i mina arbetsskor. Visserligen är det slip-in sneakers, men endå. Tycker inte om att gå ute med dem för man får alltid sten i skon och så halkar man omkring... Men vad göra, det är bara att gå och se glad ut... Ska ju typ åka buss mest. Och så gå från busshållplats till busshållplats till sjukhus entree till busshållplats till busshållplats till jobbet... Så ja... Det går nog bra...

Bjussar på bilder...


December 88... Digga de söta tofsarna... ;)



November 87... Två år gammal... Och söt som socker...



Kommentarer
Postat av: Felitchia

man ser verkligen att det är du! :)

Postat av: Kat

Skulle säga detsamma som Felitchia ;)

2008-10-07 @ 17:57:09
URL: http://weibchen.blogg.se/
Postat av: Trissan - väntar första barnet

Gud vad sött! Diggar frisyren på den sista bilden ;) Tihi. Vår bebbe ska ha mohawk, oavsett kön. Mouhahaha.. :) Puss!

2008-10-07 @ 20:30:12
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback