Äntligen.

Denna dag har varit lite små kaotisk, men jag överlevde denna oxå. Underbart, sitter nu hemma hos Jonna och ska kolla på en film innan det är dags att nanna kudde, missade säsongs starten av desperate oxå, känns inte så där hej dundrans roligt, men får la se det på söndag... Undrar vad helgen har att bjuda på... Nästa vecka vet jag att dem ska byta maskiner i vår tvättstuga, kanske ska boka en "ärlig" tid för en gångs skull. Söndag skulle ju passa bra då eftersom då kan jag även se desperate. Och förhoppningsvis grays anatomy oxå. Sen så är man fast i skiten iallafall..

Nej, nu nalkas det varm oboy. =)

Kommentarer
Postat av: isabel

Ja, magnus jobbar natt på lördag å på kvällen där är jag helt allena, förutom Casper då =) Vi kan ju äta mat och hyra film? GODIS?

puss

2008-10-01 @ 14:38:59
Postat av: Felitchia

anna, vad har hänt här? Är du försvunnen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback