Full rulle.

Full rulle idag på jobbet. Fullt ös medvetslös. Super smaskig kycklingwrap till lunch som vi inhandlade innan vi började och släpade med oss upp. Take away kaffe på vägen. Solen sken och livet lekte! Underbart.. Kommer in på jobbet och möts av en så instängd och äcklig luft att jag höll på att kräkas och inte blev det bättre av att öppna de låsta toaletterna i centralhallen. Eftersom vi har haft inbrott, (tror att det var i söndags eller så) så fick jag den "smarta" iden att öppna de låsta toaletterna bara för att kolla så att inga skulle gömma sig där och vänta tills vi gått hem för dagen och fortsätta stjäla... Dock så har det då istället varit elever som roat sig med att bajsa stopp i muggarna och sen låsa dörren, och ja, eftersom dem städas under "rusningstid" oftast, så har vi antagit att det varit folk inne och gjort sitt, så då har vi ju struntat i dem toaletterna och sen glömt bort det framåt kvälls rycket. Hur som haver, så det var nog bland det äckligaste som jag sett... Mögligt bajs. Jag skojar inte...! Huuua!

Men blev iallafall glad då jag fick frågan om jag ville ha skjuts hela vägen hem, nästan hela vägen till porten, Tack Erik. ;) Och nu sitter jag här, hemma hos Jonna och Lord Tiger, fick en massa hångel av honom när jag kom och det är alltid lika uppskattat... *happy smile*

Och inte är det något roligt folk ute på msn heller... *not such a happy smile...*
Nej, röka lite kanske..


Puss, bajs och godnatt... Dröm sött vakna blött... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback