Hemma.

Jonna och Sir Tiger kom och mötte mig på stationen, jag missförstod att dom skulle vara där, trodde inte det, så bussen stannade lite fint en bit ifrån hållplatsen och släppte av oss vid svängen istället vilket jag tycker var väldigt bra, eftersom hela Rimbo station ligger i mörker. Hur som haver, jag började gå hemåt och hann en bra bit innan Jonna ringer och ber mig vänta... =P Så ja, dom väntade på station iallafall... =P Najs. Sprang hem till mig och packade ihop alla skor som ska med till Roden imorgon, och så kollade vi på Satc. Är nu uppe hos dem en snabbis och röker lite och passar på att blogga, ska snart krypa i säng för det är en tidig dag imorgon, ska passa C från kl 08 så det gäller att få lite sömn i sig. =)

Nej, utloggning sker. Anisch säger tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback