Live Kräftskiva...

Sitter ute i skogen och bloggar. Det är mygg överallt. Vi har kört typ 100 meter grogg och norsk fylla. Det regnar. Det regnar något så fruktansvärt. Jag har ett jobbigt samtal att ta i tu med. Tur att jag inte har börjat bli full än. Hur mycket jag än vill, så verkar det inte vara aktuellt endå. Bristande engagemang från båda sidor sett egentligen. Även om det är svårt att se, så är det så. Varken eller... Svårt att undvika. Svårt att ignorera. Jag menar, jag säger bara Torsdag.... Men kommer vi kunna vara vänner? Jag vill inte förlora dig som vän. För jag vet, att vi har riktigt kul ihop när vi väl är ihop. Men just tillsammans är nog ingenting vi kan vara... Ringer snart...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En vän har du i mig i vilket fall som helst vad som än händer i framtiden.









You are one of a kind, and you have always been kind to me. So thats what you get back.





Kram jag är bara ett samtal ifrån glöm inte det...

2008-09-08 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback