Måndag.

Sitter hemma hos Jonna. Lyckades med konststycket att flirta til mig skjuts av pappa hem till Rimbo denna kväll, så jag fick även med mig matvaror. Funderar på om jag ska orka styra matlåda ikväll, eller om jag tar det imorgon förmiddag. Det visar sig helt enkelt. Är liite sugen på Babydoll vitamin... ;) Får ringa imorgon och se vad hon har för planer. =)

Har varit en väldigt seg dag idag, som alla andra måndagar, var halv trött när jag vaknade i morse, och det blev ju inte bättre av att jag skulle jobba. =P Hade gärna legat kvar under täcket och kikat ut genom fönstret... Det är en massa människor som går förbi min uteplats, dock en bit ifrån, men endå, dem kommer garanterat att göra ny stig eller nått där... =/ Synd på en så fin gräsmatta...

Helgen. Helgen har varit innehållsrik och riktigt rolig. Tror inte att jag ska gå in på för mycket detaljer, det tjänar ingenting till. Dock så är det party nästa helg, för då fyller Benny 26. *grattis i förskott...* Haderajj med andra ord. =)

Nej, ska försöka komma vidare bland sidorna, har bara lyckats komma in här, ingenting annat vill ladda... =/

Puss å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback