Svårt att välja... =P

  • Jag vill verkligen åka iväg på en sista minuten. Om så bara för en weekend...
  • Men jag har så in i norden svårt att välja...
  • Någon som kan hjälpa mig och föreslå?
  • Har ett par alternativ...
  • Sen vill jag gärna ha en reskamrat oxå så klart.
  • Även om det kan vara nice att själv ligga och sippa paraplydrinkar i en solstol på stranden...
    Helst av allt vill jag att just du följer med... *Blink blink*
  1. Kreta/Chania 2.099 kr
  2. Samos. 2.499 kr
  3. Monastir. 3.699 kr
  4. Sharm El Sheikh. 4.199 kr
  5. Kreta/Heraklion. 1.799 kr
Femman är ju klart billigast. Frågan är vad som är bäst... Någon som varit på något av dessa platser? Tveka då inte på att hojta till vettja... :) Ska försöka hitta några bilder som rättfärdigar dessa resmål oxå... Fast, sen insåg jag att det skulle vara phett jobbigt. Så jag pruttar på det... =P

Nu, HJÄLP!





Kommentarer
Postat av: Lisa:)

Hej hej...

Läget med dej då?

Jag har varit på kreta på båda ställerna och det beror ju på vart på chania eller heraklion du hanmar, men jag gillar nog chania bäst:)

Lycka till:)

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback