Tisdag förmiddag.



Vaknade av att Jonna ringer och kräver hjälp med skolarbete. Så jag masar mig upp ett par trappor och placerar min trötta men dock söta rumpa vid hennes köksbord. Och snacka om att bruden är speedad...! Jag hänger inte med för fem öre, men vi har dock fått lite saker gjorda, nu sitter och här mitt emot mig och ler, för jag sa att hon var duktig... Så nu är hon stolt. Känner att jag ska ta och kontakta hennes lärare eller så, och också kräva godkänt i denna kurs, eftersom Jonna använder mig som bollplank. Ha Ha. Undrar om det funderar så? Jag ansöker om jobb på dagis och säger
-" Naee, jag har inte gått kursen själv, men har agerat bollplank till en tjejkompis som gått kursen.. "  *Notis, fick precis ett diplom av Jonna...* Hurra hurra. Jag börjar piggna på mig, fick ett ryck när jag kom hem från jobbet igår... Ställde mig och gjorde korvstroganoff till lunchlåda kl 01 på natten, sen fastnade jag i dvs csi serier och somnade framåt fem... Eller ja, somnade och somnade, jag var inte trött, men stängde av tv´n och mös ner mig i sängen och tvingade mig själv att somna, annars skulle jag nog varit vaken bra mycket längre... Och den bullen fungerar icke... =/

Ska åka till jobbet med 13.15 bussen, har de senaste dagarna varit "duktig" och åkt med 12.15 bussen, och på så sätt varit på jobbet typ 45 minuter innan jag börjat, så för en gångs skull tänkte jag komma liite senare. Men det gör ingenting, jag får göra det. Som jag sa till Karin, jag måste variera mig lite. =P Hoppas det är rätt busschaufför, hon som ändå kör till garaget, hon brukar släppa mig vid Roden... *intressesmurfarna hoppar...*

Bjuder på en bild! Detta är min pappa i yngre dagar... Söt som få!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback