3 saker som jag stör mig på mest med ICA Flygfyren...

Det finns tre saker som jag stör mig på mest med ICA Flygfyren. Och jag blir alltid "utsatt" för 2:an heeeela tiden!

  1. Dem har flyttat runt på varorna så pass mycket, så även dem mest trogna ICA handlaren (Typ min mamma och alla andra tanter i Norrtälje kommun) Knappt hittar längre... Fast iofs är det ju värre på ICA Supermarket Rimbo. Men endå, själva poängen i det hela är att det är svårare att hitta alla varor nu. Det är frustrerande...!


  2. Jag kan inte gå runt inne på ICA utan jacka, för då tror visst andra kunder att jag jobbar där, det spelar ingen roll om jag går med korg eller med vagn. Likt förbannat så frågar dem mig vart vissa grejer finns och annat junk som jag inte har den blekaste aningen om... Suck... Det är endå typ FEM ÅR SEN jag jobbade på Flygfyren...

  3. Jag var toksugen på sushi idag efter jobbet, och vet att det är mitt favorit sushi hak som levererar sushi lådor upp till Flygfyren, jippi tänkte jag. Då vet jag att det är gott och att det är bra grejer jag köper... Men icke!!! Skiten var frusen! Phett besviken. Och det märkte jag inte förren vi kom ut på motorvägen... Och inte kunde jag vänta och äta heller, eftersom jag redan blandat ut wasabin i soyan... Blir så starkt om det får stå och dra sig förlänge tycker jag. Så det var ju bara att äta och hålla käften lixom. Men endå. Kommer ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG köpa sushi från Flygfyren igen! Never... 

Så ja... Det var min dag. Typ. Nej men dagen i övrigt har varit bra. Har jobbat och slitit in i minsta detalj. Vi har även storhandlat och på vägen hem hade vi allsång till Björn Rosenströms "Best of" skiva. Love it...

Ska försöka göra någonting vettigt nu innan jag ska gå och sova... Känner mig supertrött, men vill endå få lite ordning och reda i lägenheten. Tycker inte om att vakna och så ser det ut som skit...!

PÖSS!



Kommentarer
Postat av: Supersonic

Det är tröttsamt med affärer som byter ställen på varorna ;) hatar det

2009-04-28 @ 23:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback