Äntligen fredag.!

Ja, då var det äntligen fredag, och skolan kommer se ut som hej kom och hjälp mig efter gårdagens öppet hus, men, det är ingenting som jag bryr mig vidare mycket om just nu, just nu ser jag att solen skiner, fåglarna kvittrar. Och jag är vaken... =P Tidigt för en gångs skull. Vet inte alls vad jag ska roa mig med i typ två timmar till innan bussen till jobbet går... Har pratat med Tandläkare Cederwall iaf om missförståndet, så sköterskan där ska försöka komma på hur man förde tillbaka, så ska hon återkomma till mig. Sweet! Tänkte ringa till RB också för säkerhets skull och förvarna. Men dem ringer jag nog inte förren på måndag. =P

Hur som haver, det händer inte så mycket mer just nu. På lördag ska jag förhoppningsvis träffa Trisseluringen och Vilda. Får se vad vi hittar på, jag hoppas på solsken. Jobba lite på brännan lixom. =P

Nej, försöka hitta någon slags frukost kanske?

Höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback