Damn!

Så skulle jag låna Nadines Tyskland 08 skiva för att lägga in lite ny musik på min mobil, eftersom vi har pratat så länge om att jag behöver ny musik på mobilen... Och ja vad händer då? Jo hon har glömt skivan i bilen. I sin farfars bil. Och hennes farfar bor inte i centrala Norrtälje, så det går ju inte att hämta skivan lite hastigt och lustigt... Damn... Men men, det kommer flera tillfällen...

Dagen kommer för övrigt vara rätt lugn, ska inte jobba någonting extra idag inte, utan golvvården på Ankaret blir inte förren nästa vecka. Skönt, så hinner man vila sig lite. Ska byggstäda ett objekt i Rimbo imorgon, om vår chef får nycklar, annars blir det svårt... Bryta oss in? Slutar relativt tidigt, och så ska vi röja på söndag istället... Pest eller Kolera... Välj själva... =P

Nu ska jag vara social, Nadine klagar... =P

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback