För Anna hon e tlööööött...

*Gäsp* Snacka om en ordentlig dag på jobbet idag. Huvaligen. Och värre blir det, eller nja, kanske inte värre, men veckan är fullspäckad med arbete, och det känns faktiskt bra, känns bra att komma hem på kvällen och känna att man ansträngt sig och gjort sitt bästa på jobbet. En skön känsla och jag somnar nöjd. =) Kommer kännas phett bra när lönen kommer oxå. Att jag verkligen gjort mig förtjänt av pengarna. Och kan då med gott samvete klicka hem lite kläder och annat smått och gott via internet. I just love online shopping!

Hur som haver, denna vecka ser ut som sådan:

Måndag; Vanliga arbetsuppgifter + golvvård i två klassrum IVIK
Tisdag; Vanliga arbetsuppgifter + golvvård i två klassrum IVIK
Onsdag; Vanliga arbetsuppgifter + golvvård i 7 små kontor på kommunhuset + förhoppningsvis IVIK´s korridor.
Torsdag; Bygg/flytt städ på gamla Mjölnaren här i Rimbo, Start 09,00 och sen röja på kommunhuset. Sen ledig.

Spännande att jag skriver ut det här, men det har varit så snurrigt i mitt huvud, jag har inte haft någon koll på någonting känns det som, och nu när jag skrivit upp det... (Ner det) så känns det mycket bättre, känns inte som om det är så mycket att göra iallafall. Om man tänker efter. Jag menar, dagen har flytit på alldeles perfekt, så varför ska inte resten av veckan göra det oxå? *hoppas hoppas*

Annars så har jag fått veta att jag ska få hjälp att fixa till min blogg. Det kommer bli otroligt spännande och se vad hon knåpar ihop. =) Men hon kan hon, det har jag sett. ;) Hennes egna blogg är super fin!
(LÄNK!!!)



 





Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Vad roligt att du ska få hjälpa med bloggen. Patricia är verkligen duktig på att designa. Får se om man får ordning på sin sedan eller om man också ska kolla om man kan få hjälp av någon. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback