Gäsp...

Efter denna Intensiva dag ska jag nu bädda ner mig och försöka lugna mina nerver. Har varit så skönt med den skinande solen idag!! Karin och jag pausade på jobbet och tog med oss kaffekoppen ut, satte oss vid en husvägg och bara njöt av solen. Dock tror jag att Karin fick solfrossa framåt kvällskvisten, för hon frös något så fruktansvärt, själv fick jag vätskebrist... Har druckit hur mycket vatten som helst under dagen och kvällen, men endå är jag hemskt törstig... Hoppas det går över, för visst är vatten gott, men inte så gott... *Missförstå mig rätt*

Ska försöka sova nu, imorgon ringer klockan kl 07,00, ska upp och passa det lilla Spöket C runt kl åtta... Myys. Har packat med mig såpbubblorna som jag fick i födelsedags present av Jonna och Felicia, misstänker att dem kommer komma väl till pass. ;)

Puss och Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback