Glad Valborg.

Eller vad är det man säger? Säger man god valborg? Eller säger man trevlig valborg? Eller säger man sup och svälj, trevlig helg? I really dont know. Hur som haver så sitter jag i goda vänners lag. Dricker lite drinkar och bara njuter av att jag fick sluta tidigt idag.. Hade det varit en vanlig torsdag, ja då skulle det vara typ två timmar kvar tills det att jag slutar min arbetsdag... Men icke, idag är ingen vanlig dag, för det är ju KUNGENS födelsedag, hurra hurra hurra! Skämt å sido, vi ska ner och kika in nya stället här i stan, Åtellet, gamla Ågrillen. Ombyggt och klart, får hoppas på att det inte är något svartbygge, så kanske stället står i minst ett år iaf..

Nog om det och detta, imorgon är det ettårs kalas som gäller, jag är fit for fight! Love it! And Im bringing the bullar!!


Peace out!!




Kommentarer
Postat av: Måns

Kan man ju alltid tipsa om en riktigt bra <a href="http://www.cleanwise.eu/stadfirma">Städfirma</a> men riktigt bra

<a href="http://www.cleanwise.eu/stadtjanster/trappstadning">Trappstädning</a>

2010-01-28 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback