Hej och Hå.

jag skulle behöva dammsuga här hemma, men vet inte riktigt om jag orkar... Kanske ska flirta lite med pälskling och se om han kan göra det under dagen... Beroende på vad han ska göra... Men känner jag honom rätt, så kommer han nog inte röra sig många meter utanför lägenheten denna dag... =P

Annars då? Jodå, rätt pigg och glad om jag ska vara ärlig. Ska väl åka in till
Norrtälje om ungefär en timme, förhoppningsvis slipper jag vänta lika länge idag på att grannen ska bli klar, igår blev det liite stressigt för vi missförstod varandra om vart annat... Meeen, ja, det blir nog bra. Med bussen hann vi iallafall...

Oj, vad jag har givande information att ge med mig av idag... Verkligen... Not!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback