huuur ska jag orka?

Den frågan ställer jag mig själv just nu i skrivande stund, eftersom jag är så in i norden trött efter denna dag. För lite solsken makes Anisch go CRAAAZZZYYY!!!! Imorgon ringer klockan 06.30. Bygg/flyttstäd är vad som erbjuds, och vi har inte den blekaste aning om hur stället ser ut eller vart det ligger, har bara en aning om det... Ska hämta nyckeln på RBS kl 07,00 så det gäller att vara alert. På med arbetskläder och fram med företags legitimation. Man är ju en legitimerad sanitetstekniker... ^^ Sen hoppas vi på att solen inte hinner gå ner innan vi slutar, så ska vi avnjuta några kalla på Karin Banans balkong i goda vänners lag, fira att hon byter objekt nästa månad.

Vädret ser ut att bli strålande i helgen iaf, imorgon 17grader + och inga moln så långt ögat kan nå. Förhoppningsvis kan man ju lita på smhi....

Sen kan jag ju förövrigt berätta att jag är liiite parra inför den nya influensan. Svininfluensan... Men säkert är det bara jag och mina hypokondri nerver som spelar mig ett spratt, jag säger som så, varför skulle det komma till Norrtälje för? Ingenting spännande händer väl i Norrtälje endå... =P



(Jag vet, bilden är sned, men hela jag är inte rak... =P)


Kommentarer
Postat av: Per Dahlqvist

Grymt snygga solglasögon du har :D.

2009-10-28 @ 00:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback