I valet och kvalet...

Nu sitter jag i valet och kvalet igen, vet inte riktigt hur jag ska göra eller hur det blir, jag vill ju gärna åka, och jag vill gärna att Nicklas ska följa med oxå, så jag försöker hitta plats åt honom! Men det är inte det lättaste ska ni veta... =/ Personen jag försöker få tag på svarar inte, men det kan iofs bero på att personen jobbar, får hoppas att personen hör av sig...

Så det är valet, kvalet i det hela är att jag vill försöka skaffa mig en slags buffert, plus att jag och K snackar om att dra iväg till solen i September eller Oktober, så det vill man ju spara pengar till oxå, och man kan ju inte göra allt man vill, utan man får ju prioritera..


Jag skulle vilja prova på att vara snuskigt rik... Om bara för i år...!!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback