Underbara Söndag.

Oj, jag är helt slut! Har tvättat klart och det sista hänger på tork i torkskåpet. Har även hunnit vara på födelsedags fika hemma hos T. Inte visste jag att det fanns villa områden i Rimbo. =P Plus att jag nu vet vart den gamla biografen ligger... Coolt. Sitter nu hemma. Efter en heldag ute i solen. Karin Banan kom hit vid halv tolv, och halv sex rörde vi oss mot T. Det blir alltså sex timmar i solen, med undantag för kisspause och en sväng till konsum för inhandling av engångs grill, Flinta stek och beasås... Gaahh vad gott det var! Plus att Karin hade med sig jordgubbar som vi smaskade på. Gottigott. Casper och Isabel kom ner en sväng oxå innan vi drog till T så jag bjöd Casper på en jordgubbe, han verkade gilla det starkt!

Nu har jag planerat på att dö i sängen en stund, men innan det så ska jag ta en cigg...

Hörs!!



Kommentarer
Postat av: Milo

Jag vill bara tala om att jag har startat upp tjejsnack igen! Samma adress som innan, men lite enklare system! http://mlilja.net/tjejsnack/ Välkommen tillbaka om du vill! Kram Milo

2009-04-27 @ 22:25:10
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback