Urk....!

Urk. Idag är ingen bra dag. Vaknade med halsont och kan knappt svälja, försöker få i mig vatten men utan vidare framgång, det tar lixom stop. Är tvungen att spotta ut och får nästan kväljningar av att jag inte kan svälja, bra Anna, försök att dränka dig själv... Idag är det inte alls lika solig som det var igår, och nej, jag blev inte så här bara för att det var solig igår, Pälskling har legat hemma i tre veckors tid och varit sjuk med diverse åkommor... Dock har inte jag råd att vara sjuk, eftersom jag redan varit sjuk en hel vecka i Mars... Och det betyder liiite liite lön nu i April... Inte bra...

Nadine klagar på att jag inte uppdaterat på länge. Men jag har ingen direkt lust...

Igår fastnade jag för ett nytt "ordspråk";

Det finns en anledning till varför vindrutan är större än backspegeln i en bil...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback