Helt slut!!!

Idag känner jag mig helt slutkörd! Det var verkligen en intensiv dag på jobbet idag kan jag lova! Först skulle det städas på kommunhuset och röja av alla torsdagskontor... Och det är ett per stycken! När jag väl var klar där, så ringer kollegan och berättar att han står utanför, så då är det bara att hoppa in i bilen och bränna upp till "vuxen skolan" vet dock inte riktigt om man kan kalla eleverna som går där för vuxna, för djävlar i min lilla låda vad dem skitar ner...! Usch! Och ja, när vi var klara där så styrde vi kosan till Roden. Och jag har såååå ont i min högra arm!!! Har toktorkat whiteboard tavlor idag! Jisses... Slitit som ett djur med de där jävla tavlorna, har dock fått ett underbart medel av chefen vilket underlättar, men eftersom jag är lite kort i rocken, så når jag inte riktigt ända upp om jag inte står på tå och sträcker på mig så mycket som möjligt... Så ja, det var en pärs... Dock har ni inte hört det värsta än...!

Tvättmaskinen är trasig!!! Igen!!!!!
Den vägrar att snurra runt!!! Igen!!!!

Jag blir så less. Det slutade med att jag och kollegan packade ihop all smutsig tvätt och åkte till ROS för att tvätta.. På väg dit köpte vi oss lite käk, jag drog en taco tallrik... ;) Gottis!

Det här inlägget kändes lite "Hej Dagboken"... =P
Men jag känner mig så otroligt tråkig! Känns inte som om jag gör annat än att jobba... =/

Dock träffade jag ju sötaste Patricia igår och bara hängde. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Roade oss med att färga hennes hår med henna... *blink* Det var ett tag sen sist, kände mig lite halv rostig, men det verkade bli bra... ^^

NU; Ett bad för att mjuka upp min sönderarbetade kropp,
SEN; Skutta i säng och somna till någonting på tv.

IMORGON; Klockan 08 kommer (Förhoppningsvis) bredbands gubbarna hit och installerar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback