Onsdag.

Halva veckan genomliden. Snart är det helg. Jag har bokat upp mig på att hjälpa en vän flyttstäda på fredag, så då är den kvällen bokad. På lördag bär det eventuellt av till Robban & Åsas gemensamma fest ute på landet, leka lekar och grilla hörde jag att vi skulle göra, det kan ju vara skoj. Hoppas på toppenväder! Skulle behöva tvätta oxå. Men orka?! På söndag så ska vi fira morsan som fyller år imorgon. Men eftersom alla jobbar så skjuter vi på det tills söndag...
Annars då? Jo, har haft en rätt sjysst dag på jobbet. Egentligen. Även fast jag mest inte alls orkar just nu... Helst av allt vill jag bara flytta till nya lägenheten och börja ordna där inne. Jag har så mycket visioner... *LooL*

Kvällen spenderades borta i vallby, drog ett par koppar kaffe, rabarber paj och två matcher i yatzy. Vi vann en gång ivar jag och Triss... =P I need revange...!

Nä, dags att borsta tanden och krama kudden kanske?!
Imorgon är det en ny arbetsdag... =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback