Saknar...

Har nu suttit i ett par timmar och klickat iordning bland mina gamla inlägg i bloggen och tagit bort alla utom tre kategorier... Lyckades med konststycket att snubbla över ett gammalt inlägg från 2007 tror jag det var, en bild på en fin frisyr som Trissan gjort på mig. En fläta. Och jag känner bara att jag saknar att ha så långt hår som jag hade där, och jag saknar färgerna. Visst, jag är svarthårig nu, men på den tiden var jag även skarpt rödhårig... Love it!

Pic på det!

Fiiint va?! ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Väldigt pördey! :*

Postat av: Ann-Caroline

väldigt fint!

2009-09-01 @ 09:09:38
Postat av: Lynn

Ozzyfrillan! <3



2009-09-01 @ 09:27:25
URL: http://thestrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback