Effektiva klubben.

När jag vaknade hemma hos morsan och farsan imorse så var humöret på tipptopp. De två travade iväg till kyrkan och jag drack typ en liter oboy och passade på att ta ett bad ^^

När klockan närmade sig 12 så traskade jag upp till morfar och hälsade på, han låg och vilade inne i sovrummet, och jag satt ute i vardagsrummet och löste korsord i väntan på att mina päron skulle bli klara i kyrkan. Sen gick vi i samlad trupp upp till mormor och hälsade på henne. :) Det var mys. Drack kaffe och snackade skit.

Kom hem till Rimbo och har fått massvis av gröna växter från bästaste Patricia. Grönt är skönt för fan! Nästa projekt; Införskaffa svarta krukor.. LÖV IT!! Hade ett par stycken, men långt ifrån tillräckligt... Men fan va fint det kommer bli när jag är klar!




Nyaste bilden på mig och världens bästa mormor! ♥



Kommentarer
Postat av: Patricia

Fin bild på dig och din mormor! Kul att du blev nöjd med blommorna :)

Postat av: Anna Lundin

Riktigt fin bild på dig o din mormor :D

2009-12-10 @ 02:43:55
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback