K.A.O.S.!

Denna dag har typ bara bestått av kaos. Kaos. Kaos. Iallafall under de timmar jag spenderade på jobbet... =/ Mycket att göra, folk som frågade onödiga frågor, annat folk som inte kan det som uppgiften kräver, ytterligare folk som istället för att peppa och hålla med om att man måste chansa och i värsta fall ta smällen, istället dra upp allt negativt som varit, som är, som säkert kommer bli. Men va fan. Någon gång måste folk ju lära sig? Eller? Man kan sällan lära sig av andras misstag man måste få göra sina egna. Man måste få göra sina egna val, och man måste lära sig att ta smällen om det skiter sig!

Efter jobbet så trillade jag ner på stan och mötte upp min BabyD och hennes pluttfia. Snurrade runt i ett höstmörkt Norrtälje, klämde och kände på lite allt möjligt. Försökte oss på att få smaka på både sushi och thai wook men inget av de två ställena hade möjlighet att ta kort så det slutade med en torr och tråkig macka från pressbyrån... USCH! Vi styrde stunden senare vår kosta till Lommarvägen och "järngängs deltagare" nummero 3. Kaffe stod på menyn, skitsnack och allmänt häng. Jag tycker om att ha alla mina favorit flickor under samma tak! Längtar halvt ihjäl mig efter mitt köksbord med stolar så vi kan sitta här och kackla! ♥ ♥ ♥

Synd att det gick en människa i mitten dock.

Annars. Cool bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback