Så det kan gå...



Jag skickade sms till Bella tidigare idag... Och fick detta som svar;

Hej, Trevliga Kvinna!
Jag tror att du skickar dina sms till ett gammalt nummer.
Jag som får dem är en polis i Växsjö.
Jag träffar dig gärna, men tror inte att det är vad du önskar och söker.
Hoppas du hittar rätt nummer till honom!
Kram från en polis i Småland.

Först trodde jag att Isabel försökte vara rolig men insåg snart att jag hade fel...
Skickade iväg ett svar. Fråga mig inte varför. =P Jag skrev;

Oj. Sorry. Min mobil har gått sönder så jag förlitar mig på min gamla.
Och se så tokigt det kan bli! Men tack för att du svarade iallafall!
Får försöka skaka fram rätt nummer. Dock är det inte en karl jag försökte få tag på. =P
Ha det bra konstapeln. ^^

Sen trodde jag att det var slut där. Men icke! Fick detta som svar;

Ledsen att jag antog att det var en kille du skickade till,
beroende på hur jag tolkade det. Jag är snart 40 så skyll inte på mig. ;)
Önskar dig en riktigt God Jul och Gott Nytt År! Kram T polis

och strax efter så fick jag detta;

Två nr som åxo skickat sms till detta nr tidigare, med lite samms innebörd är;
07*-23****3 och 07*-85****1.
Något av nr bjöd in till Julfest den 5 December - 09
Ha det! T

Varpå jag svarade;

Ingen fara. :) Tack och jag önskar dig det samma!

Summan av kardemumman. Hjälp?!
Lite halvläskigt att polisen fortsatte skicka mess.
Och kasta över två st nummer till mig...

Och ja jag har tråkigt, därför skrev jag ut detta här. =P



Kommentarer
Postat av: Felitchia

HAHAHA, jag dör lite. Det här var väldigt kul tycker jag!

Postat av: Isabel

Mohahahaa! Skitkul tycker jag!

Jag fastnade framför datorn så det blev inget ringa till dig sorry. Det löste sig iaf. du vet jag brukar ringa till dig när det brinner i knutarna =P

Puss

2009-12-11 @ 23:36:45
Postat av: Elle

Har oxå råkat ut för det där dock inte att en polis svarade. Men lika roligt för det:0)

2009-12-23 @ 23:24:13
URL: http://plasticangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback