Äntligen.

Försökte logga in på bloggen igår när jag kom hem och skriva av mig, igår hade jag en riktigt dålig dag. Iallfall på kvällen. För mycket tankar, och världens skummaste dröm... Det var som om personen i fråga ville vara osams med mig. Bara för att vara osams och jag förstod inte varför... Meeen. Ja... Hinner endå inte gå in på detaljer nu, för då kommer det här inlägget att bli suuuper långt..

Äre någon som är bra på att fixa en header förresten? För jag har en idé som jag skulle vilja ha hjälp med... Om det överhuvudtaget fungerar att lägga in just den bilden som jag har tänkt mig...

Usch, idag är det Onsdag. Jag hade världens problem med att sova inatt, eller ja, jag somnade som en stock, efter att Jonna varit nere här och hängt lite granna, men sen så sov jag så oroligt... Vände och vred mig om vart annat.. =/
Hinner inte skriva mer nu, måste göra mig klar att gå till bussen...

Hej!



Kommentarer
Postat av: Mia

Du är utmanad, kolla min blogg.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback