Grattis Jonna 23år...!

Idag fyller min granne och tilllika vän år. Hela 23 år blir damen... Hon fick 600G choklad av mig och Nicklas. Både vanlig mjölkchoklad, och frukt och mandel choklad. För det tycker hon om. =) Plus att hon fick en jätte fin kullersten från min uteplats. Jag hade valt den med omsorg. Tvättat den och slagit in den. Tror att den vägde upp emot två kilo. Skrev jätte fint på den också gjorde jag. Fick Jonna att lova att hon skulle använda den presenten som prydnad, att den skulle stå i hennes bokhylla. Väl synlig. Allt detta bad jag om innan hon öppnade, och hon lovade mig dyrt och heligt att den skulle stå i hennes bokhylla... Så, upp till bevis. =)

Annars då? Jo, det är rätt lugnt. Sitter hemma och bara är, funderar på att spana in på HM´s hemsida. Har fått höra att dem säljer husgeråd. Eller ja, sängkläder och sånt. Hade ingen aning om det. Så ja, iväg och kika. =)

På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback