Måndag.

Har precis sagt hej och godnatt till Jonna, hon var här och kikade på film med mig efter jobbet. Wild Hogs. Den var faktiskt rätt rolig... Inte alls som jag trodde att den skulle vara, så jag blev positivt överraskad... Annars då?

Jo, Måndag som sagt, har jobbat idag, Felicia kom och fikade med mig på Roden, hade med sig fika bröd och jag bjöd på bubbelvatten... Vi har sällan saft på vårt jobb, bara kaffe och mjölk... =P Knallade ner till stadsbiblioteket vid halv sju ungefär, Matte kom och höll mig sällskap, och så kom Nadine och Katrin förbi på en snabb cigg. Hann tillochmed halv tio bussen hem. Underbart!

Funderar på att sova snart, Pälskingen min är inte hemma, utan han sover borta i Åkersberga, jag kommer vara alldeles ensam... =/ Not fun at al!

Nej, tråkigare blogginlägg får man ju leta efter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback