Min fullspäckade söndag.

Denna söndag har verkligen varit fullspäckad...!

Vaknade i morse av att Katten kom och plingade på helt oväntat, dock trevligt. Bjöd henne på frulle och kaffe. Snackade skit och rökte lite cigg, sen så åkte hon iväg igen. Jag hoppade in i en supersnabb dusch, sminkade mig, klädde på mig, kramades lite med Nicklas och sen så åkte vi iväg till Åkersberga. Vi skulle besöka Nicklas farbror och hans familj. Kommer dit och "alla" är redan där, dvs, farbrorn, 2 kusiner och 1 mamma. ;) Plus Nicklas pappa Love och lillebror Gustav. Loves tant Pia var inte med, och på nått sätt så vågar jag faktiskt säga skönt... Inte för att jag har träffat henne, men jag har hört väldigt mycket... =P Men ja, det blir nog bra när jag väl träffar henne. Ingenting ont om Pia, men jag är nog lite rädd... haha...! Frågan är bara om jag bör vara det?

Efter besöket i Åkerstorp så styrde vi kosan mot Åkersberga Centrum jag hade som mål att införskaffa ett usb-minne, eftersom min lilla vita inte är att lita på... Hittade ett usb-minne på Teknik Magasinet, ett 8 gigs för bara 200 kr. Tycker att det är ett rätt bra pris. Åkte efter en tripp i Centrum hem till min storebror Leif och hans tjej Sofia. Drack kaffe och snackade skit. En helt ok söndag. Sitter nu och har precis ätit middag, jag gjorde min korstroganoff som vanligt... Känns som om man äter det hela tiden, men jag lovar, så är inte fallet...

Ska snart  bege oss hem till Trissan och Tomas. Käka grönsaker och dipp, dricka lite läsk och kolla på Beck. En helt perfekt avslutning påen sandagskväll... Jag ska pilla Triss i håret och göra ett rufs, ;) Sen kommer vi hem igen och jag kommer garanterat att toksomna i famnen på Nicklas... ^^

Hörs senare!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback