Onsdag.

Förmiddags fika hemma Hos Triss. Mysigt som alltid. Komma hit, få en kopp kaffe och massvis med kärlek från den speedade dvärgschnauzuer vid namn Ebba som även huserar i denna lägenhet. Så fort jag plinger på dörren så blir hon som i exstas... Och lugnar sig inte förren flera minuter senare. Typ tjugo! Men hon e bra söt endå hon... =) Ska snart åka till jobbet igen, fast inte förren kvart över tolv. Innan dess hoppas jag på att hinna ge Pinglan en hej kram och peta lite på Ella. ^^

Igår var jag hemma och var sjuk från jobbet. Någonting som Verkligen behövdes då jag på måndags kvällen känt mig som en levande död... Det var inte alls kul att heta Anna i måndagskväll. Tur nog så tog Nicklas väl hand om mig, bäddade ner mig i sängen och gjorde iordning en film som vi kikade på. Strax efter start så somnade jag... =P Välbehövt. Sov som en stock heela natten och vaknade relativt utvilad på tisdagen... Chillade hemma på Bergsvägen hela dagen, med en liiten promenad till lokala konsum för inhandling av "Jag är sjuk och behöver detta" Cravings...

Men som sagt. Jag mår desto bättre nu... ^^ Och om jag ska vara ärlig, så längtar jag efter att komma tillbaka till jobbet, och jag längtar efter mina kollegor! Massvis! =) Kalla mig crazy, men jag blir så otroligt rastlös!!!!

PUSS!
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback