Usch!

Idag är ingen bra dag. Hade svårt att sova inatt, även fast jag hade min karls mysiga armar kring mig. Sov jätte oroligt och vaknade till med obehag flera gånger. Undrar vad jag drömde, för jag kommer verkligen inte ihåg ett smack... Pallrade mig upp ur sängen efter att pälskling övertalat mig och lockat med att han skulle duka fram frukost. Sötnöten min. Så nu sitter jag här. I alla min glans. Not. Ska strax röra mig mot bussen, åka till jobbet och vantrivas. Kanske inte vantrivas, men jag skulle vilja kurera mig... Mycket och länge... Badade igår, med massvis med bubblor och tända ljus, det var mysigt, dock försvann bubblet rätt fort, för pälskling bara lekte med bubblorna. =P Men men.

Får la se hur mycket det är att göra idag, ska försöka agera brevbärare oxå och lämna brev till Lennarth som han ska ta med sig ner till Gambia när han åker nu på sportlovet...

Sen ska jag försöka göra ett bra jobb oxå. Men jag är liiite skeptiskt. Ont i händerna och handleder, får se vart detta bär hän...

Bajs!




Kommentarer
Postat av: Patricia - I väntan på den vilda bebin

Aaaawh, vad mysig med bubbelbad och tända ljus! :D När jag och Tomas flyttar till hus så ska vi fan ha en jacucci! Eller hur det nu stavas.. :P Puss på dig gumman!

Postat av: isabel

hej babe!



aaa kaffe SNART! Torsdag?? 0;D



puss!

2009-02-17 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback