Detta låg i mitt paket från hm... ;)





  1. Ett basplagg. Mullvads färgad. (Har blivit kär i dessa) *oops*
  2. Ett basplagg. Ljuskit färgad.
  3. Ett vitt linne. Kan användas vid lite festligare tillfällen. (Dålig bild)
  4. Ett svart linne. Kan användas vid lite festligare tillfälle(Samma lika som den vita, dock bättre bild)
  5. En röd munkjacka. Underbar att ha i sommar tror jag. Och så lite färg på det... :) Dock beställde jag färgerna Vit och gråmelerad. Fanns ingen bild på dem. Så denna får duga. ;)
  6. En vit topp. Lite genomskinlig men med ett linne under och lite mer färg på armarna så blir det nog bra. =)
  7. Ett svart linne. Liite festligare. Sitter tokbra, speciellt runt bysten.
  8. Ett mullvadsfärgat linne. Precis som det svarta. Lite festligare än alla de man har från Gina Tricot.. Passar vid middagar kanske och något fikatillfälle. ;)
Detta var min HM beställning... Usch, känner mig lite som en "modebloggare" men vafan. Innehållet har varit efterfrågat då jue... Haha... Sen har jag tråkigt! =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback