Jäääs, fredag...

Äntligen fredag. Skall strax gå till bibblan, möta upp Matte utanför förhoppningsvis, ringer nog honom innan jag går så jag slipper vänta... =P Röja av där och sen åka hem och kurera mig.

Igår mådde jag inte alls bra, N kom och hämtade mig efter jobbet och hade köpt med sig glass. *mmn...* Svullade massvis med rostmackor och käkade lite glass samtidigt som vi kikade på en rätt överdriven men dock underhållande film med angelina joline... Eller hur hon nu stavas...

Idag har det gått relativt lugnt till på jobbet, har fixat hem msn till mobilen, så nu har jag att göra när jag sitter på bussen eller så, även om min dator fullständigt har gett upp så har jag endå möjlighet till att kontakta omvärlden. Typ vännerna i Afrikat, eftersom det är liite för dyrt att ringa, skall logga in ikväll vid 01 och se om de är online...

Nej. Dags att göra lite nytta kanske?

Puss på er som förtjänar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback