Kvällen med stort K.

Idag är kvällen som man skulle kunna säga att vi väntat på... Det är House/Trance på Teatern, sensation! Är det första gången det är någonting sånt här i Norrtälje? Eller är det så att jag inte har haft ögon/öron öppna tillräckligt? Om jag nu har missat någonting så går det hur som haver inte att ändra på. Och om jag ska vara ärlig skulle jag inte vilja ändra någonting endå... =)

Sitter hemma hos Nadine, är ombytt och klar, rätt casual klädd, som jag alltid brukar vara när det är krogen. Jag menar, jag är inte en sån person som skruttar runt i tunikor, kjol eller liknande, även om det finns fina plagg av den sorten så är inte jag den sortens människa som använder sånt. Nä, jeans, någon snygg topp eller liknande och så öl. Det är min melodi!

Väntar på att folket ska börja trilla in, och ja, det kan dem faktiskt göra närsom helst nu..

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback