Måndag.

Vaknar i panik och tror att jag försovit mig. Glömt sätta väckarklockan.. Men upptäcker att så är inte fallet. Klockan var "bara" 07.30 så jag kunde lugnt dra täcket över huvudet och somna om en stund. Oerhört myspysigt. Sen vaknar jag igen, en stund innan 10.00 då klockan egentligen ska ringa, vaknar av att karl´n ligger med ryggen mot mig, något han inte brukar göra, och så trycker han allt han kan med baken mot min rygg. Obekvämt och lite smått irriterande, ber honom flytta in lite granna, varpå han klagar och halft sur säger att han redan ligger med knäna in i bokhyllan... (??) Det är ju inte knäna jag ber honom flytta. Han får väl sträcka ut sig lite och inte ligga som gud vet vad. Jag vet, jag har en lite liten säng, men så liten e den ju inte... Personligen så tycker jag att det är mysigt att ligga nära.. ^^

Ska snart göra mig i ordning och gå till bussen. Ska försöka hinna köpa busskort innan, och sen håller jag tummarna för att min hm beställning från vecka 3 kommer komma. Iaf denna vecka. Skulle fått hem en del vecka tre, (Förra veckan) och en del vecka 4, (denna vecka) får se då. Om någonting kommer överhuvudtaget.

Pratade med kontoret oxå, om vad som hade blivit fel på min lönespec. Och ja, antingen idag, eller imorgon så kommer jag bli en skvätt rikare. För bara en stund kanske, för det är inte så jätte mycket pengar. Men, rätt skall vara rätt! Det har jag alltid tyckt..!

Nä... Försöka styra lite kanske?



 Efter ett X antal försök till en sjysst bild, med kommentarer som ;
- Nej, usch, inte den....
- haha, kolla, jag blundade...
- Nu ser ju jag ledsen ut, det är jag ju inte...
- Määh, den här kunde varit bra, men nu ser du ledsen ut...

Osv, osv, osv. Så lyckades vi tillslut åstakomma en bra bild...



Kommentarer
Postat av: I väntan på den vilda bebin

Haha, det är omständigt med ego-pics. ;) Jättefin bild på er båda! Puss :*

Postat av: isabel

mohaha ändå blev den sned =) JA LÄNGTARRRR till kryssningen! =D =D =D

Pussah! Kaffe snart!

2009-01-19 @ 21:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback